Γεγονός είναι ότι το Pokemeon Go γράφει ιστορία εδώ και 28
χρόνια. Ανεξάρτητα με το εάν κάποιος ασχολεται ή όχι με το παιχνίδι
επαυξημένης εικονικής πραγματικότητα, έχει σίγουρα ακούσει για την τρέλα
που επικρατεί, ενώ σαφώς και γνωρίζει τον διάσημο Πίκατσου (Pikachu). Όσοι
περνούν από το Σύνταγμα δεν αποκλείεται να έχουν συναντήσει τους
φανατικούς gamers, καθώς το σημείο θεωρείται hot spot για να
βρει κανείς τα μικρά τερατάκια. Η Ομάδα Έρευνας των Αστικών Μυστικών ερεύνησε το θέμα το οποίο τείνει να αποκτήσει διαστάσεις αστικού θρύλου. Η σειρά αυτή παιχνιδιών ξεκίνησε όταν ο Σατόσι Τάτζιρι σκέφτηκε την ιδέα
να δημιουργήσει ένα παιχνίδι για το Game Boy της Nintendo όπου
«ζωντανά» πλάσματα θα μπορούσαν να πιάνονται και να ανταλλάσσονται. Αυτή
ήταν η γέννηση των Pokemon.
Ο Σατόσι Τατζίρι (Satoshi Tajiri) μεγάλωσε στα προάστια του Τόκιο και διασκέδαζε συλλέγοντας έντομα. Λίγο καιρό αργότερα η περιοχή που ζούσε, γέμισε από πολυκατοικίες και μαγαζιά,γεγονός που στάθηκε εμπόδιο στη συνέχιση της ενασχόλησής του. Η ιδέα των δημοφιλών πλασμάτων Pokemon γεννήθηκε παίζοντας ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Το 1982, ο Σατόσι μαζί με δύο φίλους του εξέδιδαν ένα περιοδικό με τίτλο Game Freak. Τότε του δόθηκε η ευκαιρία. Έλαβαν μέρος σε διαγωνισμό και κέρδισαν. Το έπαθλο ήταν η δυνατότητα να φτιάξει ένα δικό του βιντεοπαιχνίδι! Έτσι ο Σατόσι και οι φίλοι του έφτιαξαν την Game Freak, η οποία πήρε το όνομα από το περιοδικό που εξέδιδαν.
Τα επόμενα έξι χρόνια ο Σατόσι ασχολήθηκε με την δημιουργία των παιχνιδιών Pokemon και συγκεκριμένα του πήρε χρόνο να ολοκληρώσει τον Mew, ένα μυθικό Πόκεμον που εμφανίζεται μόνο στις Κόκκινη/Μπλε/Κίτρινη εκδόσεις των παιχνιδιών Πόκεμον για το Game Boy της Nintendo.
Το αρχικό όνομα άλλαξε σε Pocket Monsters, η συντομογραφία του οποίου είναι Pokemon και ισχύειει ως και σήμερα....
Τα Pokemon λοιπόν είναι ένα παιχνίδι της Nintendo για το Game Boy που εμφανίστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1990, στο οποίο ο παίκτης έπρεπε να εντοπίσει και να αιχμαλωτίσει μια σειρά παράξενων πλασμάτων κάθε ένα εκ των οποίων είχε και μια υπερδύναμη, να τα εκπαιδεύσει και έπειτα να τα βάλει να παλέψουν με τα Pokemon άλλων παικτών για να κερδίσει πόντους.
Γρήγορα, τα Pokemon έγιναν ολόκληρη σειρά ηλεκτρονικών παιχνιδιών και κυκλοφόρησαν σε διάφορες εκδόσεις (Pokemon Red and Blue, Pokemon Yellow, Pokemon Gold and Silver), ενώ το δημοφιλές παιχνίδι έγινε δημοφιλής τηλεοπτική σειρά animation με την οποία μεγάλωσε μια ολόκληρη γενιά και έπειτα η σειρά μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη σε μια σειρά ταινιών που έσπασε τα ταμεία...
Τέλος θα αναφερθούμε σε ένα γεγονός που έλαβε χώρα την νύχτα της Πέμπτης 16 Δεκεμβρίου του 1997. Ήταν μια στιγμή που
γράφτηκε με μελανά χρώματα στην ιστορία των Pokemon. Εκείνο το βράδυ
προβλήθηκε στην Ιαπωνία το 38ο επεισόδιο της δημοφιλούς παιδικής σειράς .
Σε εκείνο το επεισόδιο, με την ονομασία «Ο ηλεκτρικός στρατιώτης Ποριγκόν - Computer Warrior Polygon», ο Πίκατσου με τον Ας, τη Μίστι και τον Μπροκ ταξιδεύουν στον κυβερνοχώρο μέσω ενός μεταδότη, που στη συνέχεια χαλάει και εγκλωβίζονται εκεί μέχρι να τον φτιάξουν.
Μέχρι να τελειώσει το επεισόδιο, 700 παιδιά, μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στα πλησιέστερα νοσοκομεία ύστερα από εκδήλωση ανησυχητικών συμπτωμάτων, μεταξύ των οποίων σπασμοί, κρίσεις, λιποθυμία, εμετός, προσωρινή τύφλωση και ερεθισμός στα μάτια.
Τα περισσότερα περιστατικά δεν ήταν σοβαρά και τα παιδιά έπειτα από λίγο επέστρεψαν σπίτι τους. Ένας μικρός αριθμός παιδιών όμως, διαγνώστηκε με επιληψία, που προκλήθηκε από την έκθεση τους στην αστραπιαία και συνεχή αλλαγή του φωτός που προβλήθηκε στο 38ο επεισόδιο των Πόκεμον.
Το γεγονός έγινε αμέσως αντιληπτό και δελτία ειδήσεων αναμετέδωσαν τις επίμαχες σκηνές, προκαλώντας ένα δεύτερο κύμα επεισοδίων.
Έρευνες απέδειξαν ότι περισσότερα από 12.000 άτομα, κυρίως παιδιά, που παρακολούθησαν το επεισόδιο, ένιωσαν ενοχλήσεις.
Την επόμενη ημέρα της προβολής του επεισοδίου, το τηλεοπτικό κανάλι TV Tokyo, ζήτησε δημόσια συγγνώμη, διέκοψε την προβολή του προγράμματος και είπε πως θα ερευνήσει τους λόγους που προκάλεσαν τις κρίσεις και άλλα προβλήματα υγείας. Δηλώσεις έκαναν επίσης ο πρωθυπουργός της χώρας, Ryutaro Hashimoto και ο υπουργός Υγείας της Ιαπωνίας.
Ο νευρολόγος Akinori Hoshika αποφάνθηκε ότι η οπτική διέγερση από τα εφέ που χρησιμοποιήθηκαν στο επεισόδιο, προκάλεσαν φωτοεπιληπτικά επεισόδια στα παιδιά που το παρακολούθησαν. Τα έντονα φώτα που εναλλάσσονται στιγμιαία μπορούν να προκαλέσουν κρίσεις σε άτομα με φωτοεπιληψία, σε άτομα δηλαδή που είναι ευαίσθητα στο φως και σε φωτεινά σχήματα.
Αυτό που προκάλεσε τις κρίσεις ήταν η επιλογή των δύο χρωμάτων (κόκκινο και μπλε) αντί για την συνηθισμένη εναλλαγή στην φωτεινότητα του κίτρινου χρώματος κατά την επίθεση του Πίκατσου.
Το επεισόδιο της 16ης Δεκεμβρίου του 1997 έμεινε στην ιστορία ως «Πόκεμον Σοκ/Pokémon Shock». Δεν προβλήθηκε ποτέ ξανά σε καμία περιοχή της Ιαπωνίας, ακόμη και μετά τις διορθώσεις στο μοντάζ...
Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει η νέα φρενίτιδα του pokemon και φυσικά ας το απολαύσουμε όσο διαρκεί ...
Πηγή: newsbeast.gr
Ο Σατόσι Τατζίρι (Satoshi Tajiri) μεγάλωσε στα προάστια του Τόκιο και διασκέδαζε συλλέγοντας έντομα. Λίγο καιρό αργότερα η περιοχή που ζούσε, γέμισε από πολυκατοικίες και μαγαζιά,γεγονός που στάθηκε εμπόδιο στη συνέχιση της ενασχόλησής του. Η ιδέα των δημοφιλών πλασμάτων Pokemon γεννήθηκε παίζοντας ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Το 1982, ο Σατόσι μαζί με δύο φίλους του εξέδιδαν ένα περιοδικό με τίτλο Game Freak. Τότε του δόθηκε η ευκαιρία. Έλαβαν μέρος σε διαγωνισμό και κέρδισαν. Το έπαθλο ήταν η δυνατότητα να φτιάξει ένα δικό του βιντεοπαιχνίδι! Έτσι ο Σατόσι και οι φίλοι του έφτιαξαν την Game Freak, η οποία πήρε το όνομα από το περιοδικό που εξέδιδαν.
Τα επόμενα έξι χρόνια ο Σατόσι ασχολήθηκε με την δημιουργία των παιχνιδιών Pokemon και συγκεκριμένα του πήρε χρόνο να ολοκληρώσει τον Mew, ένα μυθικό Πόκεμον που εμφανίζεται μόνο στις Κόκκινη/Μπλε/Κίτρινη εκδόσεις των παιχνιδιών Πόκεμον για το Game Boy της Nintendo.
Το αρχικό όνομα άλλαξε σε Pocket Monsters, η συντομογραφία του οποίου είναι Pokemon και ισχύειει ως και σήμερα....
Τα Pokemon λοιπόν είναι ένα παιχνίδι της Nintendo για το Game Boy που εμφανίστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1990, στο οποίο ο παίκτης έπρεπε να εντοπίσει και να αιχμαλωτίσει μια σειρά παράξενων πλασμάτων κάθε ένα εκ των οποίων είχε και μια υπερδύναμη, να τα εκπαιδεύσει και έπειτα να τα βάλει να παλέψουν με τα Pokemon άλλων παικτών για να κερδίσει πόντους.
Γρήγορα, τα Pokemon έγιναν ολόκληρη σειρά ηλεκτρονικών παιχνιδιών και κυκλοφόρησαν σε διάφορες εκδόσεις (Pokemon Red and Blue, Pokemon Yellow, Pokemon Gold and Silver), ενώ το δημοφιλές παιχνίδι έγινε δημοφιλής τηλεοπτική σειρά animation με την οποία μεγάλωσε μια ολόκληρη γενιά και έπειτα η σειρά μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη σε μια σειρά ταινιών που έσπασε τα ταμεία...
Αν ψάξει κανείς στο διαδίκτυο για το παιχνίδι, θα διαπιστώσει την φρενίτιδα που επικρατεί. Εμείς στον ιστότοπο του newsbeast εντοπίσαμε την ανάρτηση με τίτλο Ολονυχτία για το Pokemon Go σε Μοναστηράκι και Σύνταγμα οι φωτογραφίες της οποίας μιλάνε από μόνες τους. Παράλληλα θα πρέπει να αναφερθεί, ότι οι συμμετέχοντες στο παιχνίδι δεν περιορίζονται στα πλαίσια μιας πολης αλλά στα πλαίσια όλων σχεδόν των πόλεων του πλανήτη μας, με ότι κι αν συνεπάγεται αυτό για την διαμόρφωση τύπων συμπεριφοράς και τρόπων αντίδρασης ...
Σε εκείνο το επεισόδιο, με την ονομασία «Ο ηλεκτρικός στρατιώτης Ποριγκόν - Computer Warrior Polygon», ο Πίκατσου με τον Ας, τη Μίστι και τον Μπροκ ταξιδεύουν στον κυβερνοχώρο μέσω ενός μεταδότη, που στη συνέχεια χαλάει και εγκλωβίζονται εκεί μέχρι να τον φτιάξουν.
Μέχρι να τελειώσει το επεισόδιο, 700 παιδιά, μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στα πλησιέστερα νοσοκομεία ύστερα από εκδήλωση ανησυχητικών συμπτωμάτων, μεταξύ των οποίων σπασμοί, κρίσεις, λιποθυμία, εμετός, προσωρινή τύφλωση και ερεθισμός στα μάτια.
Τα περισσότερα περιστατικά δεν ήταν σοβαρά και τα παιδιά έπειτα από λίγο επέστρεψαν σπίτι τους. Ένας μικρός αριθμός παιδιών όμως, διαγνώστηκε με επιληψία, που προκλήθηκε από την έκθεση τους στην αστραπιαία και συνεχή αλλαγή του φωτός που προβλήθηκε στο 38ο επεισόδιο των Πόκεμον.
Το γεγονός έγινε αμέσως αντιληπτό και δελτία ειδήσεων αναμετέδωσαν τις επίμαχες σκηνές, προκαλώντας ένα δεύτερο κύμα επεισοδίων.
Έρευνες απέδειξαν ότι περισσότερα από 12.000 άτομα, κυρίως παιδιά, που παρακολούθησαν το επεισόδιο, ένιωσαν ενοχλήσεις.
Την επόμενη ημέρα της προβολής του επεισοδίου, το τηλεοπτικό κανάλι TV Tokyo, ζήτησε δημόσια συγγνώμη, διέκοψε την προβολή του προγράμματος και είπε πως θα ερευνήσει τους λόγους που προκάλεσαν τις κρίσεις και άλλα προβλήματα υγείας. Δηλώσεις έκαναν επίσης ο πρωθυπουργός της χώρας, Ryutaro Hashimoto και ο υπουργός Υγείας της Ιαπωνίας.
Ο νευρολόγος Akinori Hoshika αποφάνθηκε ότι η οπτική διέγερση από τα εφέ που χρησιμοποιήθηκαν στο επεισόδιο, προκάλεσαν φωτοεπιληπτικά επεισόδια στα παιδιά που το παρακολούθησαν. Τα έντονα φώτα που εναλλάσσονται στιγμιαία μπορούν να προκαλέσουν κρίσεις σε άτομα με φωτοεπιληψία, σε άτομα δηλαδή που είναι ευαίσθητα στο φως και σε φωτεινά σχήματα.
Αυτό που προκάλεσε τις κρίσεις ήταν η επιλογή των δύο χρωμάτων (κόκκινο και μπλε) αντί για την συνηθισμένη εναλλαγή στην φωτεινότητα του κίτρινου χρώματος κατά την επίθεση του Πίκατσου.
Το επεισόδιο της 16ης Δεκεμβρίου του 1997 έμεινε στην ιστορία ως «Πόκεμον Σοκ/Pokémon Shock». Δεν προβλήθηκε ποτέ ξανά σε καμία περιοχή της Ιαπωνίας, ακόμη και μετά τις διορθώσεις στο μοντάζ...
Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει η νέα φρενίτιδα του pokemon και φυσικά ας το απολαύσουμε όσο διαρκεί ...
Πηγή: newsbeast.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου