Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αστάνα η πρωτεύουσα εφαλτήριο της παγκοσμιοποίησης.

Η Αστάνα είναι η πρώτη πρωτεύουσα, που χτίστηκε τον 21ο αιώνα και μας δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα για το πού οδεύει ο κόσμος. Υποστηριζόμενη από δισεκατομμύρια πετροδολάρια, η πόλη αυτή χτίστηκε από το τίποτα σε μια απομακρυσμένη και ακατοίκητη τοποθεσία στις Ασιατικές στέπες. Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό, μία φουτουριστική και αποκρυφιστική πρωτεύουσα που καλωσορίζει τη Νέα Τάξη Πραγμάτων και ταυτόχρονα τιμά την αρχαιότερη θρησκεία του ανθρώπου, τη λατρεία του Ήλιου. Η πόλη αυτή ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί, αλλά τα κτίρια που έχουν τελειώσει μας δίνουν ξεκάθαρη εικόνα του αποκρυφιστικού οράματος.

Η πυραμίδα της Ειρήνης. Δημιούργημα του πλέον παραγωγικού σε ανάλογα σχέδια Βρετανού αρχιτέκτονα Νόρμαν Φόστερ, η εν λόγω γιγαντιαία πυραμίδα φαντάζει παράξενα στο μέσο των ασιατικών στεπών. Το κτίριο αυτό είναι αφιερωμένο στην «άρνηση της βίας», αλλά και στην «ένωση των παγκοσμίων θρησκειών». Ο Νόρμαν Φόστερ είπε ότι το κτίριο δεν έχει γνωστά θρησκευτικά σύμβολα, ακριβώς για να μπορεί να εκφράζει την ενότητα της γνώσης. Στην πραγματικότητα η πυραμίδα είναι ναός της ΜΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ θρησκείας των αποκρυφιστών: της λατρείας του Ήλιου. Μία επίσκεψη μέσα στην πυραμίδα μας δίνει σαφή εικόνα για τη συμβολική της σημασία. Μας παρουσιάζει τον δρόμο του κάθε ανθρώπου προς τη φώτιση. Ο Μένλι Χολ, στις «Μυστικές διδασκαλίες όλων των εποχών» έγραψε: «Οι πεφωτισμένοι εκλαμβάνουν την πυραμιδοειδή μορφή ως το ιδανικό σύμβολο του μυστικού δόγματος, αλλά και των θεσμών που δημιουργήθηκαν για τη διάδοσή του».


Όπως λοιπόν σημειώνει ο Μένλι Χολ, η πυραμίδα είναι το τέλειο σύμβολο του μυστηρίου των αρχαίων πολιτισμών. Υψωμένες μέσα σε μια απλότητα, οι πυραμίδες είναι παράλληλα θεϊκές στις αναλογίες τους και ενσαρκώνουν τη θεία γνώση, που είναι κτήμα των μεμυημένων. Επίσης ενσαρκώνουν τον μυστικισμό που κρατά τις μάζες σε μια κατάσταση σύγχυσης. Η σημερινή ελίτ που είναι μυημένη στον αποκρυφισμό και είναι κληρονόμος της αρχαίας σοφίας, χρησιμοποιεί την πυραμίδα ως σύμβολο εξουσίας και ισχύος στον σύγχρονο κόσμο. Ο φωτισμένος λίθος της κορυφής που λείπει είναι η θεϊκή αρχή που δεσπόζει στο σύμπαν και στον άνθρωπο. Άλλη συμβολική σημασία του λίθου αυτού είναι η ανολοκλήρωτη ακόμα φύση της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Έχει λεχθεί ότι η κορυφή που λείπει από τη Μεγάλη Πυραμίδα θα τεθεί, όταν το προαιώνιο σχέδιο γίνει πραγματικότητα.

Η όπερα, στο υπόγειο. Όταν κάποιος μπει στην πυραμίδα στο υπόγειο μέρος της θα δει την όπερα της Αστάνα. Μια μεγάλη μορφή του Ήλιου καταλαμβάνει σχεδόν ολόκληρη την οροφή της.

Το μεσαίο μέρος. Ακριβώς πάνω απ’ την όπερα είναι το κεντρικό μέρος της πυραμίδας. Πρόκειται για αίθουσα συνεδριάσεων, όπου ενώνουν τους θρησκευτικούς ηγέτες του κόσμου. Ας φανταστούμε τους θρησκευτικούς ηγέτες όλου του κόσμου να στέκονται γύρω από την τεράστια φιγούρα του Ήλιου και να συζητούν πώς να ξεπεράσουν τις διαφορές τους εν όψει της επερχόμενης Νέας Εποχής. Ο συμβολισμός είναι πολύ δυνατός: όλες αυτές οι θρησκείες δεν είναι παρά ένα Τίποτα σε σχέση με το αυθεντικό αντικείμενο της νέας λατρείας, δηλ. τον Ήλιο.

Ο χώρος εδώ είναι πολύ πιο φωτισμένος από τον ημισκότεινο της όπερας και συμβολίζει την οδό προς τη φώτιση. Η μορφή του Ήλιου στο μέσο της τραπέζης των συνεδριάσεων είναι ακριβώς πάνω από τον Ήλιο της υπόγειας όπερας. Έτσι που ενώ ο απλός πληθυσμός διασκεδάζει στο ημίφως του υλικού κόσμου, οι πεφωτισμένοι που στέκονται από πάνω του συζητούν για το πώς θα φτάσουν στη θέωση.


Η κορυφή. Είναι πραγματικά απίστευτη. Είναι ένας κύκλος, ολόκληρος από γυαλί με παράθυρα και γεμάτος με άπλετο φως. Ζωγραφιές λευκών περιστεριών γεμίζουν τα παράθυρα, συμβολίζοντας την ειρήνη που θα έρθει όταν ενωθούν οι παγκόσμιες θρησκείες και οι κυβερνήσεις σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων. Η κορυφή της πυραμίδας είναι η τέλεια απεικόνιση των κατορθωμάτων της φώτισης σε ατομικό και παγκόσμιο επίπεδο.

Τα τμήματα της πυραμίδας (το κάτω με την υπόγεια όπερα, το μεσαίο με την αίθουσα συνεδριάσεων και η θεϊκή κορυφή) ενσαρκώνουν την Πυθαγόρεια αντίληψη του κόσμου. Οι διδασκαλίες του Πυθαγόρα αποτελούν τη βάση των σημερινών αποκρυφιστικών εταιρειών. Ο Πυθαγόρας χώρισε το σύμπαν σε τρία μέρη: τον Ανώτερο Κόσμο, τον Άνω Κόσμο και τον Κάτω Κόσμο. Ο Ανώτερος Κόσμος περιλαμβάνει τα πάντα και επομένως εξισούται με το ίδιο το Υπέρτατο Ον. Ο Θεός είναι παντοδύναμος, παντογνώστης και πανταχού παρών. Και οι δυο κατώτεροι κόσμοι υπάρχουν μέσα στην ανώτερη αυτή σφαίρα.

Ο Ανώτερος Κόσμος είναι ο οίκος των αθανάτων, αλλά και η κατοικία των αρχετύπων, των οποίων η ουσία με κανέναν τρόπο δεν μετέχει στην ύλη από την οποία και έχει χτιστεί κάθε τι το γήινο. Τα αρχέτυπα όμως, ρίχνοντας τη σκιά τους στα άδυτα του Άνω Κόσμου, γίνονται αντιληπτά ακριβώς κατ’ αυτόν τον τρόπο: δηλ. ως σκιές. Ο Κάτω Κόσμος είναι ο οίκος των όντων που αποτελούσαν μέρος της υλικής ουσίας. Επομένως αυτή η σφαίρα είναι η κατοικία της ανθρωπότητας, που μπορεί ωστόσο να ανυψωθεί μέσω της λογικής και της φιλοσοφίας και να ξεφύγει απ’ αυτή τη σφαίρα.

Ο πύργος Μπαϊτερέκ. Δημιούργημα επίσης του Βρετανού αρχιτέκτονα Νόρμαν Φόστερ, το εν λόγω μνημείο έχει ως σκοπό του να ενσαρκώσει την παράδοση του μυθικού δέντρου της ζωής και του μαγικού πουλιού της ευτυχίας. Το πουλί αυτό, ονόματι Σαμρούκ, έκανε ένα αυγό, που συμβολίζεται με τη χρυσή σφαίρα που δεσπόζει στην κορυφή του μνημείου. Συμβολίζει επίσης τον Ήλιο, δηλ. το Υπέρτατο Ον.

Αυτό το δέντρο της ζωής δεν είναι παρά το κανάλι μέσω του οποίου τα πνεύματα εγκαταλείπουν τον υλικό κόσμο και προσχωρούν στον κόσμο του Θεού. Είναι μια αντίληψη πολύ βασική για τις μυστικές εταιρείες.

Οι επισκέπτες του μνημείου μπορούν να ανεβούν στην κορυφή του πύργου και να θαυμάσουν από ψηλά την πρωτεύουσα του Καζακστάν.

Το προεδρικό μέγαρο. Χτισμένο σε θέση ώστε να δεσπόζει μες στην πόλη, το προεδρικό μέγαρο βρίσκεται στο τέλος της τελετουργικής οδού που ξεκινάει από τον πύργο Μπαϊτερέκ. Τεράστιος θόλος βρίσκεται στην κορυφή του και συμβολίζει τη θηλυκή αρχή, αντίθετα από την ανδρική αρχή που με τη σειρά του συμβολίζει ο πύργος Μπαϊτερέκ.

Το κέντρο ψυχαγωγίας. Αυτό το πολύ παράξενο κτίριο, έργο επίσης του Νόρμαν Φόστερ, φιλοξενεί σε χώρο μεγαλύτερο από 10 γήπεδα ένα εσωτερικό πάρκο, μια πελώρια αγορά, δρόμους για περίπατο, ένα ποταμάκι όπου θα πλέουν βάρκες, μίνι γκολφ και μία πλαζ. Πολλοί συγκρίνουν αυτό το κτίριο με τον ίδιο τον Ναό του Σολομώντα.

Άλλα έργα που σχεδιάζονται για την Αστάνα είναι: η Κεντρική Αγορά, οι Ασύμμετροι Πύργοι και το Στάδιο «Παντεπόπτης Οφθαλμός».

Στο σημείο αυτό θα αναφερθούμε σε ένα πρόσφατο γεγονός που έλαβε χώρα στην πόλη της Αστάνα και αποτέλεσε την απαρχή μιας σειράς συνομοσιολογικών σεναρίων που θα διαρκέσουν καιρό πολύ...

Στις 10-11 Ιουνίου στην Αστάνα πραγματοποιήθηκε το πέμπτο Συνέδριο των παγκοσμίων και παραδοσιακών θρησκευμάτων που είναι και πολύ επίκαιρο αυτήν την περίοδο.
Το κύριο θέμα του φόρουμ ήταν: «Ο διάλογος των θρησκευτικών ηγετών και των πολιτικών για την κυριαρχία της ειρήνης και της ανάπτυξης». Το φόρουμ συγκέντρωσε 500 συμμετέχοντες από 40 χώρες μεταξύ των οποίων ήταν και πολλοί εξέχοντες κληρικοί, αλλά και δημόσια πρόσωπα. Όλα αυτά αποδεικνύουν την αύξηση του κύρους της εκδήλωσης, ενώ η Αστάνα μετατρέπεται σε παγκόσμια πλατφόρμα, για την αντιμετώπιση επίκαιρων ζητημάτων. Δύο ημέρες του Συνεδρίου αυτού έχουν εμπλουτίσει τον κόσμο με την ελπίδα να αποφευχθούν τα χειρότερα σενάρια, η πίστη στη σοφία και την ευθύνη της ανθρωπότητας. Συνεχίζεται ειλικρινής διάλογος σχετικά με την αλληλεπίδραση των θρησκειών και ο ρόλος τους στην παγκόσμια ανάπτυξη. Αποδεικνύεται βαθύ κοινό συμφέρον για συνεργασία στο όνομα της σταθερότητας και της ασφάλειας στην παγκόσμια κοινότητα... (περισσότερα διαβάστε εδώ).



 Και ενώ είναι προφανές ότι όλοι οι ηγέτες Θρησκευτικοί και μή συγκεντρώθηκαν για να συμφωνήσουν στα ελάχιστα ήτοι ότι είναι Λάθος να συγκρούονται οι θρησκείες, πολλοί βλέπουν από ''πίσω'' κρυμμένη ατζέντα για πανθρησκεία και παγκοσμιοποίηση που θα καταδυναστεύει του ανθρώπους... (για παράδειγμα δείτε εδώ)

Εμείς εδώ στα αστικά μυστικά δεν προτιθέμεθα να μετατραπούμε σε οπαδούς είτε της μιας πλευράς είτε της άλλης, αλλά λογικά, μας απασχολούν κάποια ερωτήματα, όπως για παράδειγμα ακούγεται και είναι λογικό να συγκεντρώνονται οι θρησκευτικοί ηγέτες για να διαμηνύσουν παγκόσμια ότι δεν πρέπει οι θρησκείες να ''χωρίζουν'' τον κόσμο, αλλά γιατί, αυτή η συγκέντρωση πρέπει να λάβει χώρα στο εσωτερικό μιας πυραμίδας με πλήθος(;;;) μυστικιστικών συμβόλων ... και πως αυτά είναι αποδεκτά από όλους τους παριστάμενους; Δηλαδή ποια κοινή βάση επιτρέπει την συγκέντρωση πνευματικών ανθρώπων σε χώρους με πανάρχαια θρησκευτικά σύμβολα;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Chupacabra (τσουπακάμπρα)

Ο θρύλος λέει πως το «τέρας» αυτό από τη Λατινική Αμερική επιτίθεται στα κοπάδια, κυρίως τις κατσίκες, και ρουφά το αίμα τους. Το όνομά του είναι chupacabra, από τις ισπανικές λέξεις chupar που σημαίνει ρουφώ και cabra που σημαίνει κατσίκα.

Οι περιγραφές του θρυλικού αυτού όντος ποικίλουν: άλλοι λένε πως μοιάζει με ερπετό με μυτερά πτερύγια στην πλάτη κι άλλοι με άτριχο σκύλο με μεγάλα δόντια και μακριά νύχια.Το τσουπακάμπρα θεωρείται κρυπτίδιο, δηλαδή ζώο που η ύπαρξή του δεν έχει αποδειχτεί αλλά πιστεύεται ότι ανήκει στην παραδοσιακή λαογραφία και τη σύγχρονη τάση για μυθοπλασία. Περιγράφεται ως ένα μικρό (ύψος έως 1,2 μέτρα) πλάσμα με πράσινες φολίδες και αιχμηρές προεξοχές, καθώς και με πολύ κοφτερά και μακριά δόντια. Μερικοί μάρτυρες ισχυρίζονται ότι διαθέτει φτερά σαν της νυχτερίδας και κόκκινα μάτια που έχουν την ιδιότητα να υπνωτίζουν. Επιτίθεται κυρίως σε αιγοπρόβατα, τα οποία δαγκώνει και απομυζά ολόκληρο το αίμα τους, ενώ πιστεύεται πως η καταγωγή του είναι εξωγήινη. Πολλοί…

Τα Μυστήρια των συντριβανιών της πλατείας Γεωργίου στην Πάτρα.

Η ιστορία μας αρχίζει το 1875 επί δημαρχίας Γεωργίου Ρούφου, όταν στην πλατεία Γεωργίου τοποθετήθηκαν δύο θαυμάσια και περίτεχνα συντριβάνια.
Τα συντριβάνια τοποθέτησε η Γαλλική εταιρεία που είχε αναλάβει τα υδραυλικά έργα στην Πάτρα και στοίχισαν συνολικά 70.000 δρχ. ποσό υπέρογκο για τις οικονομικές δυνατότητες της τότε Ελλάδας.
 Το κάθε συντριβάνι κοσμείται από τέσσερις μπρούτζινους γρύπες και στην κορυφή του κάτω συντριβανιού ορθώνεται μια υδροχόος, στο δε πάνω συντριβάνι ένας αυλητής. Σε φύλλο της εποχής η Αθηναϊκή εφημερίδα Στοά γράφει: «Το κοινόν της πόλεως από τινών ημερών συρρέει περίεργον εις την πλατείαν του Γεωργίου προς θέαν των υδραυλικών έργων της Γαλλικής εταιρείας. Μέχρι της ημέρας ταύτης εστήθη το εν των αναβρυτηρίων, περί ου οι ειδότες λέγουσι ότι είναι όμοιον των εν Παρισίοις.

Η αξία αυτού ανεβαίνει τας 25.000 δραχμών, εκτός της μαρμάρινης λεκάνης και λοιπής εργασίας. Το ύψος αυτού ανέρχεται εις 7 μέτρα, συνίσταται δε εις στήλην πλατείαν εξ ορυχάλκου, εν μέσ…

Ο Μυστηριώδης Δίσκος της Φαιστού και το Κοσμικό Μήνυμα που μεταφέρει.

Προσφάτως ξεφυλίζοντας ένα περιοδικό ποικίλης ύλης, σκόνταψα σε ένα αρθράκι που επικαλούμενο κάποιον επιστήμονα αρχαιολόγο - γλωσσολόγο εν ονόματι Δρ. Γκάρεθ Oυενς, ανέφερε ότι μεταφράστηκε ο κώδικας του Δίσκου της Φαιστού!!! Αμέσως και με την συνδρομή της νέας τεχνολογίας αναζήτησα στο διαδίκτυο πληροφορίες για το θέμα. Διαπίστωσα ότι σχεδόν κάθε έντυπο και ηλεκτρονικό μέσο το Φθινόπωρο του 2014 είχε αναφερθεί στο θέμα.
Συγκεκριμένα ο Δρ. Όουενς εκτιμά ότι τα σημεία σε γραφή μινωική που είναι χαραγμένα στις δύο πλευρές του δίσκου, διαβάζονται από έξω προς τα μέσα, με την λέξη I-QE-KU-RJA (YGEIAN + AGAPH), να εμφανίζεται σε τρία διαφορετικά σημεία στην μια πλευρά του δίσκου της Φαιστού, η οποία και δίνει και την ερμηνεία της ανάλογα με την θέση που βρίσκεται. Χαρακτήρισε δε τον δίσκο της Φαιστού το πρώτο μινωικό cd-rom στην ιστορία.
Δήλωσε μάλιστα πεπεισμένος ότι το περιεχόμενο του δίσκου είναι μια προσευχή προς την μητέρα. «Η μια πλευρά είναι αφιερωμένη στην έγκυο γυναίκα, ε…