Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Μυστηριώδης Δίσκος της Φαιστού και το Κοσμικό Μήνυμα που μεταφέρει.

Προσφάτως ξεφυλίζοντας ένα περιοδικό ποικίλης ύλης, σκόνταψα σε ένα αρθράκι που επικαλούμενο κάποιον επιστήμονα αρχαιολόγο - γλωσσολόγο εν ονόματι Δρ. Γκάρεθ Oυενς, ανέφερε ότι μεταφράστηκε ο κώδικας του Δίσκου της Φαιστού!!! Αμέσως και με την συνδρομή της νέας τεχνολογίας αναζήτησα στο διαδίκτυο πληροφορίες για το θέμα. Διαπίστωσα ότι σχεδόν κάθε έντυπο και ηλεκτρονικό μέσο το Φθινόπωρο του 2014 είχε αναφερθεί στο θέμα.
Συγκεκριμένα ο Δρ. Όουενς εκτιμά ότι τα σημεία σε γραφή μινωική που είναι χαραγμένα στις δύο πλευρές του δίσκου, διαβάζονται από έξω προς τα μέσα, με την λέξη I-QE-KU-RJA (YGEIAN + AGAPH), να εμφανίζεται σε τρία διαφορετικά σημεία στην μια πλευρά του δίσκου της Φαιστού, η οποία και δίνει και την ερμηνεία της ανάλογα με την θέση που βρίσκεται. Χαρακτήρισε δε τον δίσκο της Φαιστού το πρώτο μινωικό cd-rom στην ιστορία.
Δήλωσε μάλιστα πεπεισμένος ότι το περιεχόμενο του δίσκου είναι μια προσευχή προς την μητέρα. «Η μια πλευρά είναι αφιερωμένη στην έγκυο γυναίκα, ενώ η άλλη στην γυναίκα που γεννάει. Η πιο σταθερή λέξη και αξία είναι η μητέρα» είπε. (Η αποκάλυψη των μυστικών του δίσκου της Φαιστού –Το πρώτο... CD ROM της ιστορίας ήταν μινωικό
Διαβάζοντας το κανείς, το σίγουρο είναι ότι νιώθει περηφάνια, γιατί αν μήτι άλλο ο δίσκος της Φαιστού είναι, όπως μας εξηγεί ο ''ξένος'' ερευνητής - επιστήμονας, ένας Μινωικός σύμπακτος δίσκος (Μινωικό CD - ROM).  Μάλιστα αποδίδει τα σύμβολα στην περιγραφή μιας προσευχής στην μητέρα καθώς αυτά διαβάζονται από έξω προς τα μέσα ...
Υπάρχει κάτι παράξενο σε όλα αυτά όπως θα αντιληφθείτε παρακάτω...
Ανατρέχοντας στην βιβλιοθήκη των Αστικών Μυστικών βρήκα δύο βιβλία που πραγματεύονται το θέμα της αποκρυπτογράφησης του Δίσκου της Φαιστού και μαζί τους, τις σημειώσεις που έκανα όταν τα μελέτησα. Αναφέρομαι στο βιβλίο με τίτλο ''Η ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ'' του Θεόδωρου Αξιώτη εκδόσεις Γεωργιάδη 2003 και στο ''ΔΙΣΚΟΣ ΦΑΙΣΤΟΥ'' του Γεράσιμου Καλογεράκη εκδόσεις ΔΙΟΝ 2008. 
Αναφορικά θα σημειώσω ότι και για τους δύο συγγραφείς τα σύμβολα - εικόνες χρήζουν ερμηνείας και αποδίδοντας τους νοήματα, κινούμενοι από μέσα προς τα έξω, προκύπτει η ιστορία της προέλευσης του ανθρώπου Έλληνα από ουράνιο σπέρμα και γήινη μήτρα. 
Δύο φανταστικά βιβλία τα οποία όποιος θέλει να προσεγγίσει το θέμα, με σοβαρές πιθανότητες να το κατανοήσει, πρέπει να τα διαβάσει. Μάλιστα ο Αξιώτης μυεί τον αναγνώστη στα μυστήρια της Ελληνικής φιλοσοφίας, τα οποία αν γίνουν κατανοητά τότε ο αναγνώστης νομίζω, ότι μετέχει  στον υπέρτατο βαθμό αντίληψης, αυτόν της νοήσεως...
Από την πλευρά του ο Καλογεράκης με πολύ απλό και εύκολο τρόπο αποδίδει νοήματα στις ομάδες συμβόλων του Δίσκου και καταλήγει σε δύο απλές νοηματικές αποδόσεις, μία για κάθε πλευρά ... 
Παρουσιάζουν κάποιες διαφορές στην ερμηνεία όπως για παράδειγμα για τον Αξιώτη ενδιάμεσος σταθμός είναι ο πλανήτης Άρης ενώ για τον Καλογεράκη ο Σείριος ...
Και οι δύο για να τοποθετηθούν χρονικά χρησιμοποιούν τον ζωδιακό κύκλο.
Για τον γράφοντα, πάντα ως μαθητής των ανωτέρω, ο Δίσκος της Φαιστού είναι μια χρονοκάψουλα που μεταφέρει γνώση. Γνώση για το πώς το ωραιότερο και εξυπνότερο είδος αυτού του κόσμου αφίχθει στον πλανήτη μας. Την γνώση αυτή την τοποθέτησαν στην χρονοκάψουλα οι δημιουργοί - θεοί ώστε όταν ωριμάσει πολιτισμικά ο άνθρωπος να μπορεί να αναζητήσει τις ρίζες του. Σίγουρα η γνώση αυτή περνούσε κωδικοποιημένη από γενιά σε γενιά με την μορφή μύθου ... Σήμερα προφανώς επετεύχθει η πολιτισμική ωρίμανση και μπορούμε να αναζητήσουμε την αλήθεια ...
Στην α΄ όψη του δίσκου η ιστορία που αποκαλύπτεται είναι η γένεση του ανθρώπου και η εμφάνιση του στον πλανήτη γή. Στην β΄όψη σε αντιδιαστολή με τους προαναφερθέντες συγγραφείς θεωρώ ότι αποκαλύπτεται η ιστορία του ταξιδιού - οδύσσεια των θεών που συντέλεσαν στον επικοισμό της γής. Βέβαια όλα αυτά δεν μπορούν να αποκαλυφτούν στις λίγες γραμμές μιας ανάρτησης (οι προαναφερθέντες  συγγραφείς έγραψαν βιβλία εκατοντάδων σελίδων).


Θέλω όμως να σταθώ σε δύο σημεία. Πρώτον η σημασία της κατεύθυνσης που ακολουθείται στην ερμηνεία των συμβόλων. Η Ελληνική γραφή ακολουθεί κατεύθυνση από αριστερά πρός τα δεξιά ενώ για παράδειγμα η φοινικική από δεξιά προς αριστερά (Ηρόδοτος Ιστ. Β - 36) Αν δηλαδή κινηθούμε από μέσα προς τα έξω δλδ αριστερά προς τα δεξιά τότε ακολουθούμε την κατευθυντικότητα της Ελληνικής γραφής ενώ στο αντίθετο από έξω προς τα μέσα όπως εισηγείται ο Δρ. Γκάρεθ Oυενς, τότε ακολουθούμε το φοινικικό μοντέλο. Καταλαβαίνετε τώρα την σημασία να προβληθεί και άλλη άποψη εμπλουτισμένη με νέα ευρήματα (το Μινωικό CD ROM). Δεύτερον, η σπειροειδής ή ελικοειδής τροχιά των συμβόλων ομοιάζει με την δομική κατασκευή ενός σύμπακτου δίσκου αφού η αναγνώσιμη επιφάνεια ενός Συμπαγούς ή σύμπακτου Δίσκου περιλαμβάνει μια σπειροειδή τροχιά τυλιγμένη αρκετά σφιχτά ώστε να περιθλά το φως σε ένα πλήρες ορατό φάσμα. Αυτή είναι και η τροχιά του γαλαξία μας αλλά προφανώς και του σύμπαντος. Έτσι αντιμετωπίζεται το θέμα του χρόνου ... και απαντάται το ερώτημα πότε συνέβησαν αυτά τα γεγονότα; Η απάντηση δίδεται με τον ζωδιακό κύκλο. Ο χρόνος τρέχει διαφορετικά στην γή σε σχέση με κάποιο άλλο πλανήτη στον γαλαξία μας. Αν όμως θέλουμε να κουρδίσουμε ένα ρολόι γαλαξιακό που να δείχνει κοινή ώρα παντού εντός αυτού, τότε το καλύτερο ρολόι είναι ο ζωδιακός ...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Chupacabra (τσουπακάμπρα)

Ο θρύλος λέει πως το «τέρας» αυτό από τη Λατινική Αμερική επιτίθεται στα κοπάδια, κυρίως τις κατσίκες, και ρουφά το αίμα τους. Το όνομά του είναι chupacabra, από τις ισπανικές λέξεις chupar που σημαίνει ρουφώ και cabra που σημαίνει κατσίκα.

Οι περιγραφές του θρυλικού αυτού όντος ποικίλουν: άλλοι λένε πως μοιάζει με ερπετό με μυτερά πτερύγια στην πλάτη κι άλλοι με άτριχο σκύλο με μεγάλα δόντια και μακριά νύχια.Το τσουπακάμπρα θεωρείται κρυπτίδιο, δηλαδή ζώο που η ύπαρξή του δεν έχει αποδειχτεί αλλά πιστεύεται ότι ανήκει στην παραδοσιακή λαογραφία και τη σύγχρονη τάση για μυθοπλασία. Περιγράφεται ως ένα μικρό (ύψος έως 1,2 μέτρα) πλάσμα με πράσινες φολίδες και αιχμηρές προεξοχές, καθώς και με πολύ κοφτερά και μακριά δόντια. Μερικοί μάρτυρες ισχυρίζονται ότι διαθέτει φτερά σαν της νυχτερίδας και κόκκινα μάτια που έχουν την ιδιότητα να υπνωτίζουν. Επιτίθεται κυρίως σε αιγοπρόβατα, τα οποία δαγκώνει και απομυζά ολόκληρο το αίμα τους, ενώ πιστεύεται πως η καταγωγή του είναι εξωγήινη. Πολλοί…

Τα Μυστήρια των συντριβανιών της πλατείας Γεωργίου στην Πάτρα.

Η ιστορία μας αρχίζει το 1875 επί δημαρχίας Γεωργίου Ρούφου, όταν στην πλατεία Γεωργίου τοποθετήθηκαν δύο θαυμάσια και περίτεχνα συντριβάνια.
Τα συντριβάνια τοποθέτησε η Γαλλική εταιρεία που είχε αναλάβει τα υδραυλικά έργα στην Πάτρα και στοίχισαν συνολικά 70.000 δρχ. ποσό υπέρογκο για τις οικονομικές δυνατότητες της τότε Ελλάδας.
 Το κάθε συντριβάνι κοσμείται από τέσσερις μπρούτζινους γρύπες και στην κορυφή του κάτω συντριβανιού ορθώνεται μια υδροχόος, στο δε πάνω συντριβάνι ένας αυλητής. Σε φύλλο της εποχής η Αθηναϊκή εφημερίδα Στοά γράφει: «Το κοινόν της πόλεως από τινών ημερών συρρέει περίεργον εις την πλατείαν του Γεωργίου προς θέαν των υδραυλικών έργων της Γαλλικής εταιρείας. Μέχρι της ημέρας ταύτης εστήθη το εν των αναβρυτηρίων, περί ου οι ειδότες λέγουσι ότι είναι όμοιον των εν Παρισίοις.

Η αξία αυτού ανεβαίνει τας 25.000 δραχμών, εκτός της μαρμάρινης λεκάνης και λοιπής εργασίας. Το ύψος αυτού ανέρχεται εις 7 μέτρα, συνίσταται δε εις στήλην πλατείαν εξ ορυχάλκου, εν μέσ…