Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ σκηνοθέτησε την προσελήνωση(;)

 
Ο βασιλιάς των συνωμοσιολογικών σεναρίων του Χόλιγουντ θέλει τον περίφημο δημιουργό να έχει σκηνοθετήσει το υλικό της προσεδάφισης στη Σελήνη το 1969! Αν δεν μπορούσε εξάλλου να το κάνει ο σκηνοθέτης του ανεπανάληπτου αριστουργήματος επιστημονικής φαντασίας «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος», τότε δεν μπορούσε κανείς. Η λογική εδώ λέει ότι καθώς ΗΠΑ και ΕΣΣΔ είχαν επιδοθεί με πρωτοφανή σφοδρότητα στην κούρσα για την κατάκτηση του Διαστήματος και οι Αμερικάνοι διέθεταν την τεχνολογία για να σκαρώσουν ένα τέτοιο βίντεο, γιατί να μην το κάνουν; Θα ήταν ευκολότερο και γρηγορότερο, άσε που θα διασφάλιζε ότι θα υπήρχαν και αποδείξεις από την προσελήνωση, καθώς φανταστείτε να φτάσουν οι αστροναύτες στο Φεγγάρι και να χαλάσει ο κινηματογραφικός εξοπλισμός!


Οι συνωμοσιολόγοι το χοντραίνουν εδώ λέγοντας ότι η «Οδύσσεια», που βγήκε στις αίθουσες το 1968 και παινέθηκε για την ακριβή απεικόνιση του Σύμπαντος, δεν ήταν παρά απλή πρόβα για την επόμενη δουλειά του σκηνοθέτη, το επίμαχο βίντεο με την αποστολή του Apollo 11 δηλαδή, που ήρθε την αμέσως επόμενη χρονιά (1969). Με το που τελείωσε την «Οδύσσεια» λοιπόν, ο Κιούμπρικ πήγε να δουλέψει μυστικά για λογαριασμό της αμερικανικής κυβέρνησης και μια σειρά από αποδείξεις και ενδείξεις επιστρατεύονται για να αποδείξουν την πλαστότητα του υλικού.

Κατά πρώτο, κάπου βλέπουμε φως στον ουρανό. Οι συνωμοσιόλογοι διατείνονται ότι πρόκειται για κινηματογραφικό φαινόμενο γνωστό ως front screen projection, τον προκάτοχο δηλαδή της πράσινης οθόνης (green screen). Ο πάντοτε καινοτόμος Κιούμπρικ το είχε μάλιστα χρησιμοποιήσει ιδανικά στην «Οδύσσεια». Πολλά ακόμα διατείνονται για την πλαστότητα του βίντεο, αν και εμάς μας ενδιαφέρει ο Κιούμπρικ.

Όταν έκανε τη «Λάμψη» το 1980, ο σκηνοθέτης ήταν τόσο κουρασμένος από το να προσπαθεί να κρατήσει το μεγαλύτερο μυστικό του κόσμου κρυφό, λένε τα σενάρια πάντα, που οδηγήθηκε στο να κρύψει μια σειρά από ενδείξεις στην ταινία του, ώστε να υπαινιχθεί τι είχε κάνει στους μυημένους σινεφίλ. Καταρχάς, έχουμε την ίδια την πλοκή της ταινίας τρόμου που ήθελε να γυρίσει: ο Τζακ, ο βασικός χαρακτήρας, κάνει μια συμφωνία που τον αφήνει στην πλήρη απομόνωση, αναγκαζόμενος να λέει συνεχώς ψέματα στη γυναίκα του. Αν είχε τα ίδια προβλήματα στην προσωπική του ζωή ο Κιούμπρικ δεν το ξέρουμε, οι συσχετίσεις πάντως είναι εδώ.

Και βέβαια υπάρχουν διάσπαρτες μια σειρά από οπτικές πληροφορίες που υποδεικνύουν την εμπλοκή του σκηνοθέτη στην περιπέτεια της προσελήνωσης, κατά τους συνωμοσιολόγους πάντα. Όπως ο Ντάνι, ας πούμε, που φορά φούτερ με το Apollo 11! Πολλά ακόμα κρυμμένα στοιχεία μπορείς να δεις αν ξέρεις τι να ψάξεις, όπως ας πούμε η περιβόητη φράση που γράφει στο χαρτί ο Τζακ «All work and no play makes Jack a dull boy», με το «All» να κινηματογραφείται έτσι ώστε να μοιάζει με «A11», Apollo 11 δηλαδή.

Αν και η ισχυρότερη ένδειξη, λένε οι συνωμοσιολόγοι, δεν είναι άλλη από το διαβόητο δωμάτιο 237, το οποίο άλλαξε ο Κιούμπρικ, καθώς στο σενάριο ήταν γραμμένο 217. Κι αυτό για να κλείσει λέει το μάτι στο κοινό, καθώς το στούντιο ηχογράφησης 237 θεωρείται το μέρος που γυρίστηκε η προσεδάφιση στο Φεγγάρι! Ο ίδιος υπαινίσσεται εξάλλου στην ταινία ότι τίποτα απ’ όσα συμβαίνουν στο δωμάτιο 237 δεν είναι αληθινά, οπότε τίποτα απ’ όσα γυρίστηκαν στο πραγματικό 237 δεν συνέβησαν πράγματι…

newsbeast.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένθετος Ζωδιακός Κύκλος σε τοιχογραφία εκκλησίας του Πηλίου.

Η ομάδα έρευνας των αστικών μυστικών θα μας ταξιδέψει στο θρυλικό βουνό της Μαγνησίας, στο όρος Πήλιο. Θα μεταβούμε νοερά στην μαγευτική Τσαγκαράδα ή ακόμη πιο συγκεκριμένα στις Μηλιές. Εκεί το ενδιαφέρον μας προσέλκυσε μια εκλησία, στην κεντρική πλατεία του χωριού. Ο Ιερός Ναός των Παμμεγίστων Ταξιαρχών στις Μηλιές Πηλίου ο οποίος αποτελεί δείγμα παραδοσιακής αρχιτεκτονικής με ιδιέταιρο κατασκευαστικά χαρακτήρα, αξιόλογες τοιχογραφίες και μεγάλο ιστορικό ενδιαφέρον.  Ο ρυθμός του είναι τρίκλιτη βασιλική με δώδεκα εσωτερικούς τρούλους και αποτελείται από τον πρόναο και τον κυρίως ναό. Χτίστηκε κατά τη διάρκεια της τουρκοκρατίας, από το 1741 έως το 1774, χωρίς καμπαναριό και με τέτοιο τρόπο ώστε το εξωτερικό του να μην προδίδει την αληθινή φύση του κτιρίου, για την προστασία του.  Από την προφορική παράδοση γνωρίζουμε, ότι η αγιογράφηση έχει γίνει από Αγιορείτη μοναχό και το τέμπλο, που είναι ξυλόγλυπτο και επιχρυσωμένο από ξύλο φλαμουριάς και έχει κατασκευαστεί από Ηπειρώτε

Η χαμένη αποικία Roanoke και η μυστηριώδης λέξη Croatoan

Croatoan : Μια μυστηριώδης λέξη που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των απανταχού κυνηγών του μυστηρίου, εδώ και αιώνες. Τι συνέβη στη χαμένη αποικία της Βόρειας Καρολίνας, στο Roanoke Island ; Πολλές θεωρίες έχουν προταθεί αλλά καμιά μέχρι τώρα δεν έχει επικρατήσει ως η πιο πιθανή, αντίθετα ο γρίφος μεγαλώνει. Μια ομάδα εποίκων εξαφανίστηκε στη Βόρεια Αμερική χωρίς κανένα ίχνος και κανείς δεν έχει βρει στοιχεία για την τύχη τους εδώ και αιώνες. Η αποικία Roanoke ήταν ο πρώτος αγγλικός οικισμός στην Αμερική. Αφού έμαθε για μια πλούσια, όμορφη περιοχή στην Αμερική η Βασίλισσα Ελισάβετ Ι, της Αγγλίας, αποφάσισε να προσαρτήσει αυτή τη περιοχή της Βιρτζίνια. Στη συνέχεια, έδωσε στον Sir Walter Raleigh  άδεια να δημιουργήσει μια αποικία. Θα χρηματοδοτούσε και θα σχεδίαζε την εκστρατεία στη περιοχή που βρίσκεται τώρα η Βόρεια Καρολίνα. Ο Raleigh είχε 10 χρόνια για να ολοκληρώσει την αποστολή. Το 1585, μια αποστολή με επικεφαλής τον Sir Richard Grenville, που αποτελούνταν απ

Aπομεινάρι από την αρχαία Θάλασσα της Τηθύος νότια της Κρήτης.

Κατα την περιήγηση της ομάδας έρευνας των αστικών μυστικών στο διαδίκτυο ''σκοντάψαμε'' σε ένα άρθρο του πρώτου θέματος με τίτλο Νότια της Κρήτης ο αρχαιότερος ωκεάνιος φλοιός στον κόσμο   το οποίο μας πληροφορεί ότι ο βυθός της Ανατολικής Μεσογείου περιέχει τον αρχαιότερο ωκεάνιο φλοιό στον κόσμο, ηλικίας έως 340 εκατομμυρίων ετών, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έρευνα. Συγκεκριμένα πρόκειται για την υποθαλάσσια περιοχή γνωστή ως Λεκάνη του Ηροδότου , που βρίσκεται νοτιοανατολικά της Κρήτης, νοτιοδυτικά της Κύπρου και βόρεια της Αιγύπτου. Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Ρόι Γκρανότ του Πανεπιστημίου Μπεν Γκουριόν του Ισραήλ, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό γεωεπιστημών "Nature Geoscience". Στους ωκεανούς της Γης λαμβάνει χώρα μια συνεχής ανακύκλωση, καθώς στις λεγόμενες ζώνες καταβύθισης ο φλοιός εισχωρεί στον μανδύα του πλανήτη για να αναδυθεί ξανά μετά από εκατομμύρια χρόνια. Ο βυθός των θαλασσών συνήθως έχει ηλικία όχι μεγαλύτε