Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ MK-ULTRA

Η επιχείρηση ΜΚ Ultra ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1950 με πρωτοβουλία του αρηγού τηςCIA, Allen Dulles, σε μια προσπάθεια να αναζητηθούν νέες μέθοδοι αντιμετώπισης της «κόκκινης απειλής» (αν και παρόμοια πειράματα είχαν ξεκινήσει από τα τέλη του ‘40). Οι τεχνικές πλύσης εγκεφάλου που υποτίθεται πως είχαν αναπτύξει οι Σοβιετικοί και οι Κινέζοι είχαν θορυβήσει τις ΗΠΑ σε τέτοιο βαθμό που ένιωσαν την ανάγκη να ξεκινήσουν μια έρευνα για τον έλεγχο του ανθρώπινου νου, με απώτερο στόχο την πλήρη χειραγώγησή του και την εξάλειψη κάθε προσωπικής αντίληψης των «πειραματόζωων» Στις μελέτες συμμετείχαν πάνω από 40 πανεπιστημιακά ιδρύματα, πολλά ερευνητικά κέντρα, φαρμακευτικές εταιρίες, αλλά και πλήθος επιστημόνων. Θύματα (όπως θα δούμε παρακάτω, οι επιπτώσεις των μελετών ήταν φρικτές) ήταν υπάλληλοι της CIA, στρατιωτικό προσωπικό, γιατροί, διάφοροι κυβερνητικοί πράκτορες, εκδιδόμενες γυναίκες, ψυχικά άρρωστοι ασθενείς, αλλά και απλοί πολίτες. Υπήρχαν, μάλιστα, και κάποιοι, κατά κύριο λόγο φοιτητές, που εθελοντικά δήλωσαν την επιθυμία να συμμετάσχουν ως πειραματόζωα.Οι δοκιμές ανθούσαν μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1960, με την CIA να δρα ανεμπόδιστη πραγματοποιώντας πειράματα ακόμη και σε ανυποψίαστους ανθρώπους.

Πανεπιστήμια και οίκοι ανοχής

Τα πειράματα διεξάγονταν με τέτοιον τρόπο ώστε να μην κινούν τις υποψίες των ανθρώπινων πειραματόζωων. Για παράδειγμα, η CIA νοίκιαζε και εξόπλιζε κατάλληλα πολυτελή διαμερίσματα, τα οποία διαμόρφωνε σαν οίκους ανοχής. Οι περισσότεροι από αυτούς βρίσκονταν στο Σαν Φρανσίσκο και φυσικά κανείς δεν γνώριζε ότι πίσω από καθρέφτες και τζαμαρίες, αλλά και σε άλλα σημεία στο χώρο υπήρχαν κρυμμένες κάμερες και μικρόφωνα. Οι πελάτες επίσης δεν γνώριζαν ότι κάθε φορά που πήγαιναν τους χορηγούνταν ναρκωτικές ουσίες με σκοπό να καταγραφούν οι αντιδράσεις τους, ενώ το οπτικό υλικό μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως μέσο εκβιασμού. Σημαντικό μέρος των πειραμάτων όμως γινόταν με επίσημο ακαδημαϊκό μανδύα. Η CIA ζητούσε τη διεξαγωγή ενός πειράματος, γνωστοποιώντας σε ελάχιστους εμπλεκομένους τους στόχους του, και το αναλάμβανε κάποιο από τα πολλά πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα που έψαχναν
χρηματοδότηση. Έτσι ακόμα και αυτοί που πήγαιναν εθελοντικά να συμμετάσχουν ως «αντικείμενα μελέτης» είχαν την πεποίθηση ότι αυτό στο οποίο συμμετείχαν δεν ήταν παρά ένα πανεπιστημιακό πείραμα. Περιπτώσεις τέτοιων ιδρυμάτων που έγιναν γνωστές αργότερα ήταν: το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Georgetown της Ουάσιγκτον μέσω του καθηγητή Charles Geschicter, ο οποίος έλαβε τη δεκαετία του ‘50 ένα τεράστιο για την εποχή ποσό, για να κάνει πειράματα με ναρκωτικές ουσίες σε ψυχικά διαταραγμένους ασθενείς, ενώ οι καθηγητές του Πανεπιστημίου του Cornell, Harold Wolf και Lawrence Hinkil, έκαναν επίσης πειράματα για λογαριασμό της CIA σχετικά με την πλύση εγκεφάλου.
Στη μεγάλη λίστα συναντάμε το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, την Ψυχιατρική Κλινική της Νέας Υόρκης, το Εθνικό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας και Αποτοξίνωσης στο Κεντάκι (όπου έδιναν σε εθισμένους παραισθησιογόνα φάρμακα), την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Ιλινόι, με τον καθηγητή Φαρμακευτικής Carl Pfeiffer να χορηγεί LSD σε τρόφιμους σωφρονιστικών ιδρυμάτων στην Ατλάντα και αργότερα στο Νιου Τζέρσι. Επίσης το Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης, τα Πανεπιστήμια του Ρότσεστερ, της Οκλαχόμα, της Μινεσότα, της Ιντιάνα, του Στάνφορντ, αλλά και ερευνητικά και ιατρικά κέντρα, όπως το Νοσοκομείο της Βοστόνης, το Γενικό Νοσοκομείο του Σινσινάτι και το Ναυτικό Ιατρικό Ινστιτούτο Ερευνών, είναι κάποια ακόμα από τα ιδρύματα που εκούσια ή όχι ενεπλάκησαν στα πειράματα της CIA.

Πολτοποιώντας το μυαλό

Για να επιτευχθεί το ζητούμενο, δηλαδή ο ολοκληρωτικός αναπρογραμματισμός του ανθρώπινου νου, οι πράκτορες και οι γιατροί της CIA χρησιμοποιούσαν μια σειρά μεθόδων και φαρμάκων που θα μπορούσαν να προκαλέσουν σωματικά και κυρίως διανοητική παράλυση. Μέσα σε αυτές συμπεριλαμβάνονταν η έκθεση σε χημικά και ραδιενέργεια, ηύπνωση, το ηλεκτροσόκ, η απομόνωση και η διαμονή για μέρες σε μεγάλες λεκάνες νερού, η απαγόρευση του ύπνου, αλλά και η χρήση φυσικής, συναισθηματικής και σεξουαλικής βίας. Ταυτόχρονα με αυτές τις μεθόδους χορηγούσαν στα υποκείμενα των πειραμάτων κοκτέιλ φαρμάκων αποτελούμενα από LSD (η χρήση του οποίου ήταν νόμιμη στις ΗΠΑ μέχρι το1966), μια ουσία που είχε το κωδικό όνομα ΜΚ Search (τεμαζεπάμη), μια σειρά γνωστών ναρκωτικών, όπως η ηρωίνη, η μαριχουάνα και η μορφίνη, αλλά και ένα κοκτέιλ φαρμάκων και ψυχοτρόπων παραισθησιογόνων (σκοπολαμίνη, μεσκαλίνη, ψιλοκυβίνη) και αυτά πολλές φορές σε συνδυασμό με αλκοόλ.. Χορηγώντας όλες αυτές τις ουσίες προσδοκούσαν στο να εξαφανίσουν την έλλογη κρίση, αλλά και να προκαλέσουν την αύξηση της αντίληψης, την ενίσχυση της αντοχής του οργανισμού σε στερήσεις, βασανιστήρια και πλύση εγκεφάλου κατά την ανακριτική διαδικασία, την αμνησία για συγκεκριμένα γεγονότα, την πρόκληση σύγχυσης κατά παραγγελία, την πρόκληση μεμονωμένων παραλύσεων, τη διαρκή ευφορία και ταυτόχρονα τη μείωση αισθήσεων, όπως η όραση και η ακοή, και τον αποπροσανατολισμό.

Ανθρώπινα ζόμπι

Παρόλο που τα πειράματα της CIA δεν είχαν τελικά (όπως γράφηκε) καμία σοβαρή επιτυχία και δεν κατέληξαν σε κάποια αποτελεσματική μέθοδο ελέγχου της σκέψης (ενώ πολλά ήταν και χωρίς καμία επιστημονική αξία), δεν σημαίνει ότι δεν υπήρχαν επιπτώσεις. Στοιχεία για τα αποτελέσματα των πειραμάτων ήρθαν στο φως από ένορκες καταθέσεις θυμάτων που αποφάσισαν να μιλήσουν στις ακροάσεις που έκανε η Αμερικανική Γερουσία για τη διερεύνηση της υπόθεσης.
Όλοι δήλωσαν περίπου τα ίδια πράγματα. Μίλησαν για μια εμπειρία που καταστρέφει τον οργανισμό, αλλά και την ψυχή, καταπατώντας την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και ατομικότητα. Η σκέψη και κάθε ένστικτο, ακόμα και αυτό της επιβίωσης, είχαν δώσει τη θέση τους σε ατελείωτες ψευδαισθήσεις. Πολλοί πιστεύουν ότι όταν μια εμπειρία που δεν θα καταφέρουν ποτέ να ξεπεράσουν, ακόμα και αν δέχονται χρόνια ψυχολογική υποστήριξη.
 
Η απόκρυψη, αλλά και η αποκάλυψη

Δεν υπάρχουν σαφείς αναφορές για το πότε ακριβώς διακόπηκαν αυτά τα πειράματα, όμως το 1973 ο Richard Helms, επικεφαλής τότε της CIA, διέταξε την καταστροφή όλων των σχετικών εγγράφων. Εξαιτίας μιας απροσεξίας όσων ασχολήθηκαν με την εξαφάνισή τους, περίπου 20.000 από αυτά διασώθηκαν και βρέθηκαν κατά τις έρευνες της κυβέρνησης, φυλαγμένα σε μια κρύπτη. Παρά τις επίμονες προσπάθειες της υπηρεσίας να θάψει την υπόθεση, ένα βιβλίο του John D. Marks, πρώην αξιωματούχου του State Department, και του Victor Marchetti, ειδικού συμβούλου του αναπληρωτή διευθυντή της CIA, με τίτλο «The CIA and the Cult of Intelligence», που δημοσιεύτηκε το 1974, ήταν αυτό που άνοιξε τον ασκό του Αιόλου αποκαλύπτοντας τη γενικότερη παράνομη δραστηριότητα της CIA. Το βιβλίο, ανάμεσα σε πολλά άλλα, έθιγε και την επιχείρηση ΜΚ Ultra. Η CIA απαίτησε από τους συγγραφείς τη λογοκρισία του βιβλίου ζητώντας την αφαίρεση 399 παραγράφων. Ο Marchetti, έπειτα από έντονες διαπραγματεύσεις, κατάφερε να διατηρήσει 171 από τα λογοκριμένα εδάφια. Ο Οίκος Alfred A. Knopf, που ανέλαβε την έκδοση, πήρε την πρωτοβουλία να δημοσιεύσει το βιβλίο με λευκά κενά στις θέσεις των λογοκριμένων παραγράφων και αυτές που αποφασίστηκε μετά τις διαπραγματεύσεις να διατηρηθούν γράφτηκαν με εντονότερη γραμματοσειρά.
Ο Marchetti, πάντως, δεν εφησύχασε μετά την έκδοση και συνέχισε να ρίχνει λάδι στη φωτιά με νέες δηλώσεις μιλώντας για «οργανωμένο έγκλημα της CIΑ». Σε συνεντεύξεις του, μάλιστα, δήλωνε ότι σι διαβεβαιώσεις της CIΑ περί παύσης των μυστικών πειραμάτων αποτελούσαν μια εκστρατεία, παραπληροφόρησης, από αυτές που συνηθίζει π υπηρεσία.
Τα όσα αποκάλυπταν οι Marks και Marchetti συνέβαλαν στην απόφαση για τη σύσταση της Επιτροπής Church το 1975 από την Αμερικανική Γερουσία ώστε να ελεγχθούν οι δραστηριότητες και οι τυχόν παρανομίες της CIΑ και του FΒΙ. Την ίδια περίοδο, στον απόηχο του σκανδάλου ο Λευκός Οίκος ίδρυσε την Επιτροπή Rockefeller με παρεμφερή στόχο. Και οι δύο επιτροπές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η CIΑ είχε πολλάκις κάνει κατάχρηση εξουσίας καταπατώντας θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα.
Οι αποκαλύψεις των επιτροπών ανάγκασαν γνωστούς πολιτικούς να μιλήσουν δημόσια, με χαρακτηριστική τη δήλωση του γερουσιαστή Ted Kennedy, το 1977: «Η CIΑ είπε πως πάνω από 30 πανεπιστήμια και ιδρύματα ασχολήθηκαν με εκτεταμένες δοκιμές, που περιείχαν πειράματα με χρήση φαρμάκων και ναρκωτικών σε ανυποψίαστους πολίτες από όλα τα κοινωνικά στρώματα, Αμερικανούς και ξένους. Τουλάχιστον ένας θάνατος, του γιατρού Olson, προκλήθηκε από αυτά. Η CIΑ γνώριζε πως τα πειράματα δεν είχαν επιστημονική αξία και οι πράκτορες που τα πραγματοποιούσαν δεν είχαν καμία σχέση με ειδικευμένους επιστημονικούς παρατηρητές».

Τελικά σκεφτόμαστε ελεύθερα;

Μέσα στη δίνη του Ψυχρού Πολέμου οι μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ, ασπαζόμενες το δόγμα «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα», έκαναν πολλούς ανθρώπους πειραματόζωα. Από το1975, όταν ξεσκεπάστηκαν οι κρυφές δραστηριότητες της CIΑ, οι κυβερνώντες των ΗΠΑ, αλλά και τα εκάστοτε ανώτερα στελέχη της υπηρεσίας ισχυρίζονται ότι η χρήση τέτοιων μεθόδων έχει σταματήσει και δεν πρόκειται να επανέλθουν καθώς παραβιάζουν βασικά ανθρώπινα δικαιώματα. Κατά πόσο, όμως, αυτές οι δηλώσεις ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα; Αν ο Ψυχρός Πόλεμος ώθησε τους Αμερικανούς στο να οργανώσουν επιχειρήσεις όπως το σχέδιο ΜΚ Ultra, τότε ποιος μας εγγυάται ότι η σημερινή μάχη με την τρομοκρατία δεν θα τους «αναγκάσει» να τις επαναφέρουν στο προσκήνιο; Ειδικά τώρα που οι νέες τεχνολογίες, η Βιοχημεία και η Ιατρική έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ σε σχέση με τα απλοϊκά, αλλά και θανατηφόρα πειράματα του ‘50 και του ‘60.

Info: Κάποια από τα έγγραφα της CIΑ που δεν καταστράφηκαν δημοσιεύτηκαν το 1995 με βάση τη νομοθεσία για την «Ελευθερία της Ενημέρωσης». Μπορείτε να τα δείτε στην ιστοσελίδα:

http://michael-robinett.com/declass/c000.htm

Πηγή: http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.com/2011/09/mk-ultra.html#ixzz3UdeMHntd



ΜΚ Ultra και ο έλεγχος του νου στο Hollywood

Αγγλική Πηγή / Μετάφραση Αφύπνιση συνείδησης

Για όσους δε γνωρίζουν, η Ροζάν Μπάρ είναι μια πολύ γνωστή ηθοποιός, κωμικός, συγγραφέας, τηλεοπτικός παραγωγός και σκηνοθέτης. Έχει κερδίσει πολλαπλά βραβεία όπως Εmmy, Golden Globe, People´s Choice, κ.α. Είναι στην βιομηχανία της ψυχαγωγίας πάνω από είκοσι χρόνια και έχει κερδίσει τον σεβασμό από πολλούς συναδέλφους της στο Χόλιγουντ, για τους οποίους τώρα μιλάει εκ μέρους. Δεν πάει πολύς χρόνος, όπου η Ροζάν είχε κάνει σοκαριστικές δηλώσεις, υπαινίσσοντας πως το Χόλιγουντ και η Βιομηχανία Ψυχαγωγίας της, είναι κατευθυνόμενες και ελεγχόμενες από το πρόγραμμα ελέγχου MK ULTRA.MK Ultra ήταν το όνομα του προηγούμενου απόρρητου ερευνητικού προγράμματος της ΣΙΑ, του τμήματος Επιστημονικής Νοημοσύνης. Ήταν το πρόγραμμα της ΣΙΑ όπου ερευνούσαν τροποποιήσεις στις ανθρώπινες συμπεριφορές και την χειραγώγηση της ανθρώπινης αντίληψης. Πριν το είχαν ονομάσει Επιχείρηση Συνδετήρας (Operation Paperclip).
Η Ροζάν υπαινίσσεται πως το Χόλιγουντ είναι ένα σκέλος (όπλο) για την χειραγώγηση της ανθρώπινης συνείδησης, και πως χρησιμοποιείται για να τροποποιεί ανθρώπινες αντιλήψεις.
Το Χόλιγουντ είναι αυτό που κρατάει όλα τα θεμέλια αυτής της δομής. Διαιωνίζουν την κουλτούρα του ρατσισμού, του σεξισμού, των διαφόρων κοινωνικών τάξεων, τα κρατάνε όλα σε λειτουργία. Συνεχώς τα καλλιεργούν και κερδίζουν πολλά λεφτά απ’ αυτό. Τα κάνουν με εντολές από τους κυρίαρχους τους, αυτοί που τρέχουν τα πάντα.
Μιλώ εκ μέρους του Χόλιγουντ. Πηγαίνω σε πάρτι, πάρτι των Όσκαρ και τέτοια, και μεγάλα ονόματα της οθόνης με τραβάνε στο πλάι και μου λένε στ΄ αυτί «Θέλω απλά να σ’ευχαριστήσω για όλα όσα λες.» Και με στέλνει αδιάβαστη, αλλά αυτή είναι η κουλτούρα, η κουλτούρα του φόβου.Η ΣΙΑ και το Χόλυγουντ
Είναι ενδιαφέρον, αν όχι απλά αστείο, πως οι Δρυίδες μάγοι και μαγοποιοί, έφτιαχναν τα μαγικά ραβδιά τους για τα μαγικά ξόρκια με ξύλο πρίνου (Holly=Πρίνος, wood=Ξυλο, Hollywood). Ίσως το Χόλιγουντ ρίχνει ξόρκια μαζικά στον κόσμο, γιατί στο κάτω κάτω, κάπως έτσι φαίνεται. ‘Οτι κάνουμε είναι συστηματοποιημένο, κινούμαστε και ζούμε τόσο ρομποτικά . Πάμε στο σχολείο, πιάνουμε μια δουλειά, κάνουμε οικογένεια και κυνηγάμε υλικές ανταμοιβές, για να ανακαλύψουμε πως τελικά δεν είναι αυτό που αναζητά η ψυχή μας.
Μας λένε τι να φοράμε, πώς, τι είναι στη μόδα, τι να αγοράσουμε, πώς, ποια είναι η αλήθεια και πως είναι η ζωή απ΄την τηλεόραση. Μας κρατάνε απασχολημένους, σε άγνοια και τυφλούς απ’αυτά που πραγματικά συμβαίνουν.
Το σχόλιο της Ροζάν, όταν είπε πως το πρόγραμμα ΜΚ Ultra της ΣΙΑ ελέγχει το Χόλιγουντ, ήταν πολύ ορθό και όχι απλά η άποψή της. Το είπε μέσα από την δικιά της προσωπική εμπειρία μέσα στην βιομηχανία και γνωρίζοντας στοιχεία της ΣΙΑ και την συμμετοχή της στο Χόλιγουντ- κι όλα είναι προσβάσιμα στο κοινό. Δεν είναι δύσκολο να δει κανείς, πως η τηλεόραση και οι διαφημίσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον μαζικό έλεγχο του νου, για να σμιλεύουν και να τροποποιούν τις αντιλήψεις του καθενός, όπως και να επιδεικνύουν πως ‘πρέπει‘ να είναι ο καθένας, τι τύπου ζωή θα πρέπει να ΄χει και τι σημαίνει να είσαι πετυχημένος.
Παίρνοντας το σχόλιο της Ροζάν και όλα όσα ξέρουμε ήδη, κάτι βρομάει με το Χόλιγουντ. Και βρομάει πολύ. Αναρωτηθείτε πραγματικά, είναι οι ανάγκες σας πραγματικά δικές σας ανάγκες; Ή είναι προγραμματάκια μέσα σας απ’την γέννηση σας;
Δεν το ξέρει πολύς κόσμος, όμως η ΣΙΑ έχει ολόκληρο τμήμα αφιερωμένο στην βιομηχανία της ψυχαγωγίας. Το τρέχουν μέσα απ΄ ένα γραφείο Διαμεσολάβησης (CIA´s Entertainment Industry Liaison Office), που συνεργάζεται ως σύμβουλος αυστηρά με κινηματογραφικούς σκηνοθέτες και ταινιοποιούς.
Η ΣΙΑ δεν δίνει απλά συμβουλές στους ταινιοποιούς, τους δίνει ακόμα και χρήματα. Το 1950, το πρακτορείο αγόρασε τα δικαιώματα της ταινίας του Τζώρτζ Όργουελ ‘Φάρμα Ζώων’, και στη συνέχεια χρηματοδότησε το 1954, την ταινία σε αγγλική βερσιόν κινούμενου σχεδίου. Η εμπλοκή της για πολύ καιρό υποπτεύεται, όμως την τελευταία δεκαετία έχει αποδειχθεί. Η σύνδεση μεταξύ Χόλιγουντ και ΣΙΑ δεν είναι κάτι καινούριο, και η Ροζάν δεν πετάει άσχετα σχόλια.
Η ΣΙΑ είχε επίσης ένα πρόγραμμα λεγόμενο Mockingbird Project (Mocking=Διακωμώδηση), όπου μπορούσαν να διεισδύσουν στα μαζικά μέσα και να κατευθύνουν την λαϊκή γνώμη. Μετά την αναχώρηση του από την εφημερίδα Washington Post το 1977, ο Κάρλ Μπερνταϊν, επί έξι μήνες ερευνούσε την σχέση της ΣΙΑ στα χρόνια του Ψυχρού Πολέμου. Η έκθεση του με τις 25,00 λέξεις που εκδόθηκε στο περιοδικό Rolling Stones στα τέλη του 70 είναι εδω.. (λίνκ).Μέσα απ΄αυτό το άρθρο, θέλησα να παρουσιάσω λίγα στοιχεία, ώστε να δώσω σ΄εσάς τους αναγνώστες, πληροφορίες σχετικά μ΄ αυτά τα προγράμματα του Υπουργείου Άμυνας. Η σύνδεση αυτών των προγραμμάτων και του Χόλιγουντ, δεν είναι και τόσο δύσκολη. Η χρήση του Χόλιγουντ ως κέντρο Νοητικού Ελέγχου ίσως φανεί σαν θεωρία συνωμοσίας σε πολλούς, όμως εγώ πιστεύω πως αυτή η ετικέτα μπαίνει όταν κάποιος αποτύχει να δεί πραγματικά τι συμβαίνει.
Ελπίζω πως αυτή η λιγοστή πληροφορία δίνει κάποιο στήριγμα για όσα υποστηρίζει η Ροζάν, μαζί με την πείρα της στον χώρο. Για όσους θέλουν να δουν σχετικά με την συμμετοχή της ΣΙΑ και την επιρροή της στο Χόλιγουντ, τα MK Ultra & Project Mockingbird, είναι καλά σημεία για αρχή.
Μας προγραμματίζουν να τους λατρεύουμε, να τους ακολουθούμε και να θέλουμε να γίνουμε σαν αυτούς. Αυτά τα ‘αστέρια’ τα χρησιμοποιούν ως μαριονέτες για ενα μεγαλύτερο σχέδιο. Ας μη ξεχνάμε πως το Χόλιγουντ (η βιομηχανία) ανήκει (μετοχικά) στις ίδιες εταιρίες και στα ίδια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που ανήκει και η ενέργεια, η υγεία και η βιομηχανία τροφίμων.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Chupacabra (τσουπακάμπρα)

Ο θρύλος λέει πως το «τέρας» αυτό από τη Λατινική Αμερική επιτίθεται στα κοπάδια, κυρίως τις κατσίκες, και ρουφά το αίμα τους. Το όνομά του είναι chupacabra, από τις ισπανικές λέξεις chupar που σημαίνει ρουφώ και cabra που σημαίνει κατσίκα.

Οι περιγραφές του θρυλικού αυτού όντος ποικίλουν: άλλοι λένε πως μοιάζει με ερπετό με μυτερά πτερύγια στην πλάτη κι άλλοι με άτριχο σκύλο με μεγάλα δόντια και μακριά νύχια.Το τσουπακάμπρα θεωρείται κρυπτίδιο, δηλαδή ζώο που η ύπαρξή του δεν έχει αποδειχτεί αλλά πιστεύεται ότι ανήκει στην παραδοσιακή λαογραφία και τη σύγχρονη τάση για μυθοπλασία. Περιγράφεται ως ένα μικρό (ύψος έως 1,2 μέτρα) πλάσμα με πράσινες φολίδες και αιχμηρές προεξοχές, καθώς και με πολύ κοφτερά και μακριά δόντια. Μερικοί μάρτυρες ισχυρίζονται ότι διαθέτει φτερά σαν της νυχτερίδας και κόκκινα μάτια που έχουν την ιδιότητα να υπνωτίζουν. Επιτίθεται κυρίως σε αιγοπρόβατα, τα οποία δαγκώνει και απομυζά ολόκληρο το αίμα τους, ενώ πιστεύεται πως η καταγωγή του είναι εξωγήινη. Πολλοί…

Τα Μυστήρια των συντριβανιών της πλατείας Γεωργίου στην Πάτρα.

Η ιστορία μας αρχίζει το 1875 επί δημαρχίας Γεωργίου Ρούφου, όταν στην πλατεία Γεωργίου τοποθετήθηκαν δύο θαυμάσια και περίτεχνα συντριβάνια.
Τα συντριβάνια τοποθέτησε η Γαλλική εταιρεία που είχε αναλάβει τα υδραυλικά έργα στην Πάτρα και στοίχισαν συνολικά 70.000 δρχ. ποσό υπέρογκο για τις οικονομικές δυνατότητες της τότε Ελλάδας.
 Το κάθε συντριβάνι κοσμείται από τέσσερις μπρούτζινους γρύπες και στην κορυφή του κάτω συντριβανιού ορθώνεται μια υδροχόος, στο δε πάνω συντριβάνι ένας αυλητής. Σε φύλλο της εποχής η Αθηναϊκή εφημερίδα Στοά γράφει: «Το κοινόν της πόλεως από τινών ημερών συρρέει περίεργον εις την πλατείαν του Γεωργίου προς θέαν των υδραυλικών έργων της Γαλλικής εταιρείας. Μέχρι της ημέρας ταύτης εστήθη το εν των αναβρυτηρίων, περί ου οι ειδότες λέγουσι ότι είναι όμοιον των εν Παρισίοις.

Η αξία αυτού ανεβαίνει τας 25.000 δραχμών, εκτός της μαρμάρινης λεκάνης και λοιπής εργασίας. Το ύψος αυτού ανέρχεται εις 7 μέτρα, συνίσταται δε εις στήλην πλατείαν εξ ορυχάλκου, εν μέσ…

Ο Μυστηριώδης Δίσκος της Φαιστού και το Κοσμικό Μήνυμα που μεταφέρει.

Προσφάτως ξεφυλίζοντας ένα περιοδικό ποικίλης ύλης, σκόνταψα σε ένα αρθράκι που επικαλούμενο κάποιον επιστήμονα αρχαιολόγο - γλωσσολόγο εν ονόματι Δρ. Γκάρεθ Oυενς, ανέφερε ότι μεταφράστηκε ο κώδικας του Δίσκου της Φαιστού!!! Αμέσως και με την συνδρομή της νέας τεχνολογίας αναζήτησα στο διαδίκτυο πληροφορίες για το θέμα. Διαπίστωσα ότι σχεδόν κάθε έντυπο και ηλεκτρονικό μέσο το Φθινόπωρο του 2014 είχε αναφερθεί στο θέμα.
Συγκεκριμένα ο Δρ. Όουενς εκτιμά ότι τα σημεία σε γραφή μινωική που είναι χαραγμένα στις δύο πλευρές του δίσκου, διαβάζονται από έξω προς τα μέσα, με την λέξη I-QE-KU-RJA (YGEIAN + AGAPH), να εμφανίζεται σε τρία διαφορετικά σημεία στην μια πλευρά του δίσκου της Φαιστού, η οποία και δίνει και την ερμηνεία της ανάλογα με την θέση που βρίσκεται. Χαρακτήρισε δε τον δίσκο της Φαιστού το πρώτο μινωικό cd-rom στην ιστορία.
Δήλωσε μάλιστα πεπεισμένος ότι το περιεχόμενο του δίσκου είναι μια προσευχή προς την μητέρα. «Η μια πλευρά είναι αφιερωμένη στην έγκυο γυναίκα, ε…